Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

UITVERKOCHT:Baas over je iPad/iPhone (Apple): workshop

UITVERKOCHT:

Heb je soms het gevoel dat de iPad je de baas wordt? Alsof de iPad een eigen leven leidt? Volg dan deze workshop.

Aan de hand van de Instellingsapp wordt het besturingssysteem nader uitgelegd. Leer het inwendige van je iPad beter kennen en beheersen!

De workshop bestaat uit 1 les op dinsdagmiddag 30 april van 13:30 tot 15:30 uur.

Leden van de Bibliotheek, SeniorWeb, KBO of PCOB krijgen korting op de deelnameprijs op voorwaarde dat zij bij het betalen van de cursus of workshop hun bijbehorende pas kunnen tonen. De kosten voor leden zijn €12,50 per persoon. Niet-leden betalen €15,- per persoon.

Ben je geïnteresseerd en wil je deelnemen aan deze cursus? Reserveer dan op tijd een plekje via het formulier hieronder of bij de klantenservice in de Bibliotheek.

Let op: Neem wel je eigen iPad mee!

Aanmelden voor deze workshoip is niet meer mogelijk

Voor meer informatie zie Cursusaanbod SeniorWeb Hengelo.

Datum dinsdag 30 april 2024
Tijd 13:30 tot 15:30 uur