Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Hulp met je huiswerk van Stichting Onderwijsbegeleiding

Kom voor huiswerkbegeleiding naar de StudieBieb! Huiswerk maken hoort bij leren, maar niet bij iedereen gaat dit vanzelf. Stichting Onderwijsbegeleiding biedt mogelijkheden om daar extra bij te helpen.

Studenten van de Universiteit Twente of Saxion Hogeschool bieden begeleiding in kleine groepjes van maximaal 5 leerlingen, met ruimte voor persoonlijke aandacht in een rustige werkomgeving. Samen werken ze aan speciale vakken om extra te oefenen, planning en huiswerktaken van die week. Er zijn tussentijdse mentorgesprekken en contact met ouders.

Voor wie?
Leerlingen uit groep 7/8 en scholieren van het voortgezet onderwijs.
Wanneer?
Donderdagmiddag van 16.00 – 17.30: één uur voor leerlingen van de basisschool en anderhalf uur voor leerlingen van het voorgezet onderwijs.
Welke periode?
21 september t/m 27 juni

Aanmelden en kosten

Na aanmelding door de ouders maakt een begeleider van Stichting Onderwijsbegeleiding een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens dit gesprek bespreken ze wat het kind extra wil oefenen en worden extra gegevens geïnventariseerd.

Stichting Onderwijsbegeleiding is een non-profit instelling en kan ook huiswerkbegeleiding aanbieden voor ouders met een lager inkomen, omdat zij voor die groep ouders subsidie krijgt. Eventuele kosten worden tijdens het intakegesprek besproken.

Aanmelden kan via dit contactformulier van Stichting Onderwijsbegeleiding. Wil je meer informatie over de huiswerkbegeleiding? Neem dan contact op met Ingrid Haverkate –

st onderwijsbegeleiding

Datum donderdag 2 mei 2024