Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Schrijverscafé

Al sinds 2014 is in de Bibliotheek het Schrijverscafé In de pen actief. Dit is een plek om ideeën en ervaringen uit te wisselen, een plek om geïnspireerd te raken. Iedere laatste woensdag van de maand is het Schrijverscafé geopend en staat een ander thema centraal.

Daarbij komen deskundige professionals aan het woord over verschillende aspecten van het schrijven. Een vast onderdeel is de schrijfopdracht in een van de literaire genres, zoals een kort verhaal, een column, een sprookje of een gedicht. Een selectie daaruit wordt tijdens de bijeenkomsten voorgelezen en besproken; achteraf krijgen alle inzenders digitaal feedback.

Aanmelden

Iedereen is welkom: (aspirant-) schrijvers, dichters en liefhebbers van verhalen! Mis niets van het programma en meld je hieronder aan! Elke maand krijg je via de mail een uitnodiging met daarin de schrijfopdracht voor het volgende Schrijverscafé. Deelname aan het schrijverscafé kost vijf euro per avond, inclusief drankje in de pauze.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum woensdag 24 april 2024