Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Dagelijks digivaardig

Computervrees? Wij helpen je met deze cursus.

In onze snel veranderende maatschappij wordt er op allerlei gebieden gebruik gemaakt van digitale mogelijkheden. Het internet is daarbij onmisbaar!
In deze cursus krijg je op een eenvoudige manier de nodige basisinformatie en ben je veel zelf actief bezig onder begeleiding van 2 docenten.

Het volgende komt aan bod:
• Computertermen
• Computerinstellingen aanpassen naar eigen voorkeur
• Handig en slim informatie zoeken op internet
• Veilig internetten.
• Account aanmaken
• Winkelen op internet (bv Marktplaats, www.bol.com )
• Een reis boeken of tickets bestellen.
• Bestanden downloaden, opslaan en terugvinden op uw computer/laptop/tablet

Deze cursus sluit naadloos aan op de cursus Klik & Tik en is een goede voorbereiding voor de andere cursussen van de Bibliotheek / Seniorweb, voor verdere verdieping.

De cursus bestaat uit zeven sessies op de donderdagmiddag van 13:30 tot 15:30 uur. De hierbij behorende data zijn: 2, 16, 23, 30 mei, 6, 13, 20 juni (9 mei vervalt ivm Hemelvaart)

De kosten voor de gehele cursus zijn € 10,-.

Ben je geïnteresseerd en wil je deelnemen aan deze cursus? Reserveer dan op tijd een plekje via onderstaand formulier of bij onze klantenservice in de Bibliotheek.

Aanmeldformulier cursus Dagelijks gebruik van computer of laptop

In verband met verwerking van persoonlijke gegevens dient akkoord te worden gegaan met ons privacystatement.

(Velden met een * zijn verplicht)

Voor meer informatie zie Cursusaanbod SeniorWeb Hengelo.

Datum donderdag 2 mei 2024
Tijd 13:30 tot 15:30 uur